Casedragning den 26 augusti
Onsdagen den 26 augusti arrangerar JCDecaux och Resumé ett caseseminarium med BMW och Länsförsäkringar som berättar om sina senaste kampanjer. Seminariet filmas och kommer att publiceras digitalt på JCDecaux´s och Resumés hemsida men det finns möjlighet för ett fåtal att komma och lyssna Live.
Tid: 2020-08-26, 13:00-14:30
Plats: JCDecaux Stockholm, Stureplan 13, 2tr, Stockholm
Meddela ditt intresse till [email protected]
Observera att detta är en intresseanmälan och vi meddelar om plats finns.
Det begränsade antal gäster som vi välkomnar kan känna sig trygga med att seminariet följer Folkhälsomyndighetens alla rekommendationer.
Vi inleder med fika och mingel (med avstånd) klockan 13:00-13:30.
13:30 Välkommen!
JCDecaux`s VD Magnus Heljeberg och Resumés chefredaktör Fredrik Svedjetun inleder med ett öppet samtal om läget i mediabranschen och den kommande hösten
13:45 LÄNSFÖRSÄKRINGAR – Emotionellt inriktad reklam
Länsförsäkringars nya koncept ”För all tid” är betydligt mer emotionellt än varumärkets tidigare marknadsföring. Fanny Wallér, Chef Kommunikation och hållbarhet samt Viking Henter, varumärkesexpert, på Länsförsäkringar ska prata om emotionellt inriktad kommunikation och vikten att skapa bra reklam i ett klimat med stor reklamtrötthet.
14:05 BMW och INGO – om global och lokal balansgång
I stora globala företag pågår alltid en ständig balans mellan global konsekvent varumärkesstyrning och lokala behov / förutsättningar. Marie Dellbrant, marknadschef på BMW Northern Europe och Simon Stefansson, Head of Strategy på INGO berättar om hur BMW navigerat mellan lokala förutsättningar och globala krav för att få de nordiska medborgarna att förstå att BMW inte bara är snabba premiumbilar utan även är ledande inom elektrifiering.
Varmt välkommen önskar vännerna på JCDecaux!