Casedragning den 24 september
Torsdagen den 24 september arrangerar JCDecaux och Resumé ett caseseminarium med Telenor och PostNord som berättar om sina senaste kampanjer. Seminariet filmas och kommer att publiceras digitalt på JCDecaux´s och Resumés hemsida i efterhand men det finns möjlighet för ett fåtal att komma och lyssna Live. Det begränsade antal gäster som vi välkomnar kan känna sig trygga med att seminariet följer Folkhälsomyndighetens alla rekommendationer.
Tid: 2020-09-24, 13:00-14:30
Plats: JCDecaux Stockholm, Stureplan 13, 2tr, Stockholm
13:30 Välkommen!
JCDecaux`s VD Magnus Heljeberg och Resumés chefredaktör Fredrik Svedjetun inleder med ett öppet samtal om läget i mediabranschen och den kommande hösten.
13:45 Telenor – Länge lever uppkopplingen!
Världen drivs framåt av människor med ett optimistiskt mindset och innovation. I Telenors nya reklamkoncept fokuserar man på uppkopplingens betydelse i vardagen och utforskar optimismens effekt på framtiden. Tobias Clewemar, Head of Brand Telenor, och Mimmi Sköldberg, Brand Campaign Manager, berättar om hur man sticker ut i en förväntad kategori.
14:05 PostNord – Ett av PostNords 122 miljoner paket på väg till dig!
Reklamens roll för ett varumärke med förtroendeproblem. Patrik Lundberg, Strateg på Åkestam Holst och Astrid Odell, Marknadschef på PostNord.
Varmt välkommen
JCDecaux & Resumé