Skip to content
Logga in
JCDecaux Live
JCDecaux Live gör det möjligt för dig att se hela din kampanj, här och nu. En översiktlig karta och adresslista till varenda annonsplats, samt bilder på varje enskild affischering. Du kan också backa bandet och se kampanjen två veckor bakåt i tiden.
JCDecaux Upload
JCDecaux Upload är den plats där du laddar upp dina original för tryck.
Logga in
Logga in med lösenordet som du får av oss när du bokar kampanjen. Saknar du lösenord är det bara att kontakta oss.
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
  • Utomhusformat
    • Alla format
    • Digisize
    • Eurosize
    • Fullsize
    • Supersize
    • Innovate
  • Kampanjplanering
    • Kampanjverktyg
    • Prislista 2021
    • Utomhusskola
    • Materialspecifikation
    • Vanliga frågor
  • Smart City
    • Erbjudande till städerna
    • Offentliga toaletter
    • Lånecykelsystem
    • Väderskydd
    • Andra smarta lösningar
  • Aktuellt
    • Nyheter
    • Casefrukost
    • Pressrum
  • Kontakt
    • Kontaktinformation
    • Medarbetare
    • Lediga tjänster
    • Om oss
  • Utomhusformat
    • Alla format
    • Digisize
    • Eurosize
    • Fullsize
    • Supersize
    • Innovate
  • Kampanjplanering
    • Kampanjverktyg
    • Prislista 2021
    • Utomhusskola
    • Materialspecifikation
    • Vanliga frågor
  • Smart City
    • Erbjudande till städerna
    • Offentliga toaletter
    • Lånecykelsystem
    • Väderskydd
    • Andra smarta lösningar
  • Aktuellt
    • Nyheter
    • Casefrukost
    • Pressrum
  • Kontakt
    • Kontaktinformation
    • Medarbetare
    • Lediga tjänster
    • Om oss
  • Logga in
26 September

Casefrukost med Coca-Cola & Abby Priest

Missa inte JCDexaux och Resumés populära casefrukostar där du får möjlighet att höra Sveriges bästa kreatörer och marknadschefer berätta om sina hyllade reklamkoncept och innovativa kampanjer. Denna gången fick vi ta del av två intressanta case presenterade av Coca-Cola och Abby Priest.

Tid: 2018-09-26, 08:00-09:30

Plats: JCDecaux Stockholm, Stureplan 13, 2tr, Stockholm


Program den 26:e september

Coca-Cola – Allt vi delar förenar oss

Coca-Cola i Sverige fick i somras en unik möjlighet att för första gången skapa en allt igenom svensk reklamkampanj. I kampanjen ”Allt vi delar förenar oss” som är framtagen med hjälp av Jung Relations och Carat vill Coca-Cola nå ut med budskapet att vi svenskar kanske är mer lika varandra än vad vi tror och hylla ett Sverige som är inkluderande och där människor hittar sätt att mötas. Olivia Enquist, marknadsdirektör Coca-Cola AB, berättar mer om hur de lokala kommunikationsinsatserna planerats, genomförts och tagits emot.

The Lost Typography of Bauhaus

Det världsberömda och ikoniska designinstitutet Bauhaus lade under 1920- och 1930-talen grunden för modern design och arkitektur. Skolans progressiva ideologi ansågs dock hota den nazistiska agendan och 1932 stängdes den abrupt ned, bara 14 år efter sin födelse. Det plötsliga avslutet resulterade i att en stor mängd verk och alster aldrig hann slutföras, och det som hade kunnat komma att bli designklassiker gick förlorat. I kampanjen ”The Lost Typography of Bauhaus” återupplivar och färdigställer Adobe och Abby Priest typografiska fragment och skisser från skolan till färdiga typsnitt och ger dem nytt liv i händerna på en ny generation formgivare.

JCDecaux & Resumé – vimmelbilder

Huvudkontor

Stureplan 13
111 45 Stockholm
Övriga adresser

E-post

[email protected]
[email protected]

Följ oss

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev:

Vänligen ange en giltig e-postadress

Vänligen acceptera villkoren nedan

Behandlar dina uppgifter...

Följ oss

Vi är 100% klimatneutrala

Integritetspolicyn  ©2019 JCDecaux. All Rights Reserved.
Jag godkänner att denna webbplats lagrar och bearbetar mina uppgifter i enlighet med vår integritetspolicy.GodkännLäs mer här