Skip to content
Logga in
JCDecaux Live
JCDecaux Live gör det möjligt för dig att se hela din kampanj, här och nu. En översiktlig karta och adresslista till varenda annonsplats, samt bilder på varje enskild affischering. Du kan också backa bandet och se kampanjen två veckor bakåt i tiden.
JCDecaux Upload
JCDecaux Upload är den plats där du laddar upp dina original för tryck.
Logga in
Logga in med lösenordet som du får av oss när du bokar kampanjen. Saknar du lösenord är det bara att kontakta oss.
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
  • Utomhusformat
    • Alla format
    • Digisize
    • Eurosize
    • Fullsize
    • Supersize
    • Innovate
  • Kampanjplanering
    • Kampanjverktyg
    • Prislista 2021
    • Utomhusskola
    • Materialspecifikation
    • Vanliga frågor
  • Smart City
    • Erbjudande till städerna
    • Offentliga toaletter
    • Lånecykelsystem
    • Väderskydd
    • Andra smarta lösningar
  • Aktuellt
    • Nyheter
    • Casefrukost
    • Pressrum
  • Kontakt
    • Kontaktinformation
    • Medarbetare
    • Lediga tjänster
    • Om oss
  • Utomhusformat
    • Alla format
    • Digisize
    • Eurosize
    • Fullsize
    • Supersize
    • Innovate
  • Kampanjplanering
    • Kampanjverktyg
    • Prislista 2021
    • Utomhusskola
    • Materialspecifikation
    • Vanliga frågor
  • Smart City
    • Erbjudande till städerna
    • Offentliga toaletter
    • Lånecykelsystem
    • Väderskydd
    • Andra smarta lösningar
  • Aktuellt
    • Nyheter
    • Casefrukost
    • Pressrum
  • Kontakt
    • Kontaktinformation
    • Medarbetare
    • Lediga tjänster
    • Om oss
  • Logga in
12 Februari

Casefrukost med TUI & IKEA/Acne

Missa inte Resumés och JCDexaux populära casefrukostar där du får möjlighet att höra Sveriges bästa kreatörer och marknadschefer berätta om sina hyllade reklamkoncept och innovativa kampanjer. Denna gången fick vi ta del av två intressanta case om Åhlens och Sveriges Radio presenterade av reklambyråerna Forsman & Bodenfors och Uncle Unicorn.

Tid: 2019-02-12, 08:00-09:30

Plats: JCDecaux Stockholm, Stureplan 13, 2tr, Stockholm


Program den 12:E Februari

TUI – Från Stig-Helmer till For You

Efter att ha genomfört namnbytet från Fritidsresor till TUI har strategin förändrats radikalt. Det handlar inte längre om att göra same-same utan att tänka nytt, våga sticka ut och att ta första platsen. Johan Ydring, Head of Brand & Performance Marketing på TUI, berättade om förnyelsen.

Acne – IKEA’s response to Balenciaga

Blixtkampanjer, ett arbetssätt i tiden där modiga och agila varumärken når ut till sin målgrupp med hjälp av relevanta idéer i digitala kanaler. Acne’s kreativa chef Johan Bello berättade om hur Acne fick IKEA att svara på Balenciagas kopia på den blå påsen. Kampanjen IKEA’s response to Belanciaga har lyfts upp av allt från Harper’s Bazaar och Vogue till Highsnobiety och Pewdiepie, har lovordats med över 30 prestigefulla priser och landat som en av IKEA’s mest framgångsrika kampanj.

JCDecaux & Resumé – vimmelbilder

Huvudkontor

Stureplan 13
111 45 Stockholm
Övriga adresser

E-post

[email protected]
[email protected]

Följ oss

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev:

Vänligen ange en giltig e-postadress

Vänligen acceptera villkoren nedan

Behandlar dina uppgifter...

Följ oss

Vi är 100% klimatneutrala

Integritetspolicyn  ©2019 JCDecaux. All Rights Reserved.
Jag godkänner att denna webbplats lagrar och bearbetar mina uppgifter i enlighet med vår integritetspolicy.GodkännLäs mer här