Skip to content
Logga in
JCDecaux Live
JCDecaux Live gör det möjligt för dig att se hela din kampanj, här och nu. En översiktlig karta och adresslista till varenda annonsplats, samt bilder på varje enskild affischering. Du kan också backa bandet och se kampanjen två veckor bakåt i tiden.
JCDecaux Upload
JCDecaux Upload är den plats där du laddar upp dina original för tryck.
Logga in
Logga in med lösenordet som du får av oss när du bokar kampanjen. Saknar du lösenord är det bara att kontakta oss.
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
  • Utomhusformat
    • Alla format
    • Digisize
    • Eurosize
    • Fullsize
    • Supersize
    • Innovate
  • Kampanjplanering
    • Kampanjverktyg
    • Prislista 2021
    • Utomhusskola
    • Materialspecifikation
    • Vanliga frågor
  • Smart City
    • Erbjudande till städerna
    • Offentliga toaletter
    • Lånecykelsystem
    • Väderskydd
    • Andra smarta lösningar
  • Aktuellt
    • Nyheter
    • Casefrukost
    • Pressrum
  • Kontakt
    • Kontaktinformation
    • Medarbetare
    • Lediga tjänster
    • Om oss
  • Utomhusformat
    • Alla format
    • Digisize
    • Eurosize
    • Fullsize
    • Supersize
    • Innovate
  • Kampanjplanering
    • Kampanjverktyg
    • Prislista 2021
    • Utomhusskola
    • Materialspecifikation
    • Vanliga frågor
  • Smart City
    • Erbjudande till städerna
    • Offentliga toaletter
    • Lånecykelsystem
    • Väderskydd
    • Andra smarta lösningar
  • Aktuellt
    • Nyheter
    • Casefrukost
    • Pressrum
  • Kontakt
    • Kontaktinformation
    • Medarbetare
    • Lediga tjänster
    • Om oss
  • Logga in
16 Maj

Casefrukost med Åhlens & Sveriges Radio

Missa inte Resumés och JCDexaux populära casefrukostar där du får möjlighet att höra Sveriges bästa kreatörer och marknadschefer berätta om sina hyllade reklamkoncept och innovativa kampanjer. Denna gången fick vi ta del av två intressanta case om Åhlens och Sveriges Radio presenterade av reklambyråerna Forsman & Bodenfors och Uncle Unicorn.

Tid: 2018-05-16, 08:00-09:30

Plats: JCDecaux Stockholm, Stureplan 13, 2tr, Stockholm


PROGRAM DEN 16E MAJ

Forsman & Bodenfors – Åhléns: Det medvetna varuhuset

Åhléns är ett varuhus för alla, som de senaste åren skapat uppmärksamhet med sin inkluderande och samhällsengagerade kommunikation. Med starka konkurrenter i många olika kategorier har en tydlig strategi varit absolut avgörande. Vi fick höra Maria Bergkvist från Forsman & Bodenfors berätta mer om arbetet bakom kampanjerna.

Uncle Unicorn – Så skapades den dubbla Guldäggsvinnaren ”Hela Sveriges radio”

Sveriges Radio och Uncle Unicorn skickade ut 25 filmfotografer till 25 olika orter, för att filma ett och samma dygn; den 14 februari 2017. Detta för att uppmärksamma P4:s 40-årsjubileum i ett unikt och banbrytande kommunikationsprojekt. Kampanjen ”Hela Sveriges radio” belönades i år med två guldägg, och beskrevs av juryn som något som ”strider för oss vanliga dödliga mot fysikens lagar”. Christian Rauch, biträdande kommunikationsdirektör på SR, och Claes Nevréus, projektledare på Uncle Unicorn (före detta CP+B Scandinavia) berättade om arbetet med och resultatet av en av Sveriges mest ambitiösa kampanjer någonsin.

JCDecaux & Resumé – vimmelbilder

Huvudkontor

Stureplan 13
111 45 Stockholm
Övriga adresser

E-post

[email protected]
[email protected]

Följ oss

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev:

Vänligen ange en giltig e-postadress

Vänligen acceptera villkoren nedan

Behandlar dina uppgifter...

Följ oss

Vi är 100% klimatneutrala

Integritetspolicyn  ©2019 JCDecaux. All Rights Reserved.
Jag godkänner att denna webbplats lagrar och bearbetar mina uppgifter i enlighet med vår integritetspolicy.GodkännLäs mer här