Se höstens andra ”Månadens casedragning”, med case från Telenor och PostNord, här!
Programmet för dagen såg ut så här (filmen ligger under programmet):
Casedragning den 24 september
JCDecaux`s VD Magnus Heljeberg och Resumés chefredaktör Fredrik Svedjetun inledde med ett öppet samtal om läget i mediabranschen och den kommande hösten.
Telenor – Länge lever uppkopplingen!
Världen drivs framåt av människor med ett optimistiskt mindset och innovation. I Telenors nya reklamkoncept fokuserar man på uppkopplingens betydelse i vardagen och utforskar optimismens effekt på framtiden. Tobias Clewemar, Head of Brand Telenor, och Mimmi Sköldberg, Brand Campaign Manager, berättade om hur man sticker ut i en förväntad kategori.
PostNord – Ett av PostNords 122 miljoner paket på väg till dig!
Reklamens roll för ett varumärke med förtroendeproblem. Patrik Lundberg, Strateg på Åkestam Holst och Astrid Odell, Marknadschef på PostNord.