Se höstens första ”Månadens casedragning”, med case från Länsförsäkringar och BMW, här!
Programmet för dagen såg ut så här (filmen ligger under programmet):
JCDecaux & Resumé
JCDecaux`s VD Magnus Heljeberg och Resumés chefredaktör Fredrik Svedjetun inledde med ett öppet samtal om läget i mediabranschen och den kommande hösten.

LÄNSFÖRSÄKRINGAR – Emotionellt inriktad reklam
Länsförsäkringars nya koncept ”För all tid” är betydligt mer emotionellt än varumärkets tidigare marknadsföring. Fanny Wallér, Chef Kommunikation och hållbarhet samt Viking Henter, varumärkesexpert, på Länsförsäkringar pratade om emotionellt inriktad kommunikation och vikten att skapa bra reklam i ett klimat med stor reklamtrötthet.

BMW och INGO – om global och lokal balansgång
I stora globala företag pågår alltid en ständig balans mellan global konsekvent varumärkesstyrning och lokala behov / förutsättningar. Marie Dellbrant, marknadschef på BMW Northern Europe och Simon Stefansson, Head of Strategy på INGO berättade om hur BMW navigerat mellan lokala förutsättningar och globala krav för att få de nordiska medborgarna att förstå att BMW inte bara är snabba premiumbilar utan även är ledande inom elektrifiering.
