Skip to content
Logga in
JCDecaux Live
JCDecaux Live gör det möjligt för dig att se hela din kampanj, här och nu. En översiktlig karta och adresslista till varenda annonsplats, samt bilder på varje enskild affischering. Du kan också backa bandet och se kampanjen två veckor bakåt i tiden.
JCDecaux Upload
JCDecaux Upload är den plats där du laddar upp dina original för tryck.
Logga in
Logga in med lösenordet som du får av oss när du bokar kampanjen. Saknar du lösenord är det bara att kontakta oss.
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
  • Utomhusformat
    • Alla format
    • Digisize
    • Eurosize
    • Fullsize
    • Supersize
    • Innovate
  • Kampanjplanering
    • Kampanjverktyg
    • Prislista 2021
    • Utomhusskola
    • Materialspecifikation
    • Vanliga frågor
  • Smart City
    • Erbjudande till städerna
    • Offentliga toaletter
    • Lånecykelsystem
    • Väderskydd
    • Andra smarta lösningar
  • Aktuellt
    • Nyheter
  • Kontakt
    • Kontaktinformation
    • Medarbetare
    • Lediga tjänster
    • Om oss
  • Utomhusformat
    • Alla format
    • Digisize
    • Eurosize
    • Fullsize
    • Supersize
    • Innovate
  • Kampanjplanering
    • Kampanjverktyg
    • Prislista 2021
    • Utomhusskola
    • Materialspecifikation
    • Vanliga frågor
  • Smart City
    • Erbjudande till städerna
    • Offentliga toaletter
    • Lånecykelsystem
    • Väderskydd
    • Andra smarta lösningar
  • Aktuellt
    • Nyheter
  • Kontakt
    • Kontaktinformation
    • Medarbetare
    • Lediga tjänster
    • Om oss
  • Logga in

Se höstens första “Månadens casedragning”, med case från Länsförsäkringar och BMW, här!

2020-09-01

Programmet för dagen såg ut så här (filmen ligger under programmet):

JCDecaux & Resumé
JCDecaux`s VD Magnus Heljeberg och Resumés chefredaktör Fredrik Svedjetun inledde med ett öppet samtal om läget i mediabranschen och den kommande hösten.

LÄNSFÖRSÄKRINGAR – Emotionellt inriktad reklam
Länsförsäkringars nya koncept ”För all tid” är betydligt mer emotionellt än varumärkets tidigare marknadsföring. Fanny Wallér, Chef Kommunikation och hållbarhet samt Viking Henter, varumärkesexpert, på Länsförsäkringar pratade om emotionellt inriktad kommunikation och vikten att skapa bra reklam i ett klimat med stor reklamtrötthet.

This image has an empty alt attribute; its file name is image.png
Fanny Wallér

BMW och INGO – om global och lokal balansgång
I stora globala företag pågår alltid en ständig balans mellan global konsekvent varumärkesstyrning och lokala behov / förutsättningar. Marie Dellbrant, marknadschef på BMW Northern Europe och Simon Stefansson, Head of Strategy på INGO berättade om hur BMW navigerat mellan lokala förutsättningar och globala krav för att få de nordiska medborgarna att förstå att BMW inte bara är snabba premiumbilar utan även är ledande inom elektrifiering.

Marie Dellbrant

Huvudkontor

Stureplan 13
111 45 Stockholm
Övriga adresser

E-post

[email protected]
[email protected]

Följ oss

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev:

Vänligen ange en giltig e-postadress

Vänligen acceptera villkoren nedan

Behandlar dina uppgifter...

Följ oss

Vi är 100% klimatneutrala

Integritetspolicyn  ©2019 JCDecaux. All Rights Reserved.
Jag godkänner att denna webbplats lagrar och bearbetar mina uppgifter i enlighet med vår integritetspolicy.GodkännLäs mer här