Se höstens tredje ”Månadens casedragning”, med case från SSF Stöldskyddsföreningen och Hjärt-Lungfonden, här!
Programmet för dagen såg ut så här (filmen ligger under programmet):
Casedragning den 21 oktober
JCDecaux`s VD Magnus Heljeberg och Resumés chefredaktör Fredrik Svedjetun inledde med att kort blicka över atlanten och det stundande presidentvalet. Hur använder man utomhusmediet i valkampanjen i USA?
SSF Stöldskyddsföreningen – Är du säker på ditt lösenord?
Digital brottslighet ökar lavinartat. Stöldskyddsföreningen gör nu en storsatsning på digital säkerhet och har tillsammans med Åkestam Holst lanserat konceptet ”Är du säker?”. Den första kampanjen ”Är du säker på ditt lösenord?” har rönt stor uppmärksamhet då vi sätter svenskarnas dåliga och vanligaste lösenord på kartan.
Hör Thomas Brühl, VD på SSF och Frida Norén, planner på Åkestam Holst berätta om satsningen.
Hjärt-Lungfonden – Det gäller även dig och de du bryr dig om
I det nya konceptet ”Det gäller oss alla” utgår Hjärt-Lungfonden från det faktum att hjärt-lungsjukdomar är den vanligaste dödsorsaken i Sverige och i världen. Anna Berndt, marknadschef, och Magnus Zackariasson, strateg på Hjärt-Lungfonden, delar med sig av insikterna i arbetet med deras nya kommunikationskoncept, effekten de fick när de flyttade den kreativa kapaciteten inhouse och hur man optimerat för vår tids fragmenterade medielandskap.