CASEFRUKOST DEN 12:E FEBRUARI

Missa inte JCDecaux och Resumés populära casefrukostar där du får möjlighet att höra Sveriges bästa kreatörer och marknadschefer berätta om arbetet bakom sina hyllade reklamkoncept och innovativa kampanjer.

 TUI: Från Stig-Helmer till For You

Efter att ha genomfört namnbytet från Fritidsresor till TUI har strategin förändrats radikalt. Det handlar inte längre om att göra same-same utan att tänka nytt, våga sticka ut och att ta första platsen. Hör Johan Ydring, Head of Brand & Performance Marketing på TUI, berätta om förnyelsen.

IKEA’s response to Balenciaga

Blixtkampanjer, ett arbetssätt i tiden där modiga och agila varumärken når ut till sin målgrupp med hjälp av relevanta idéer i digitala kanaler. Acne’s kreativa chef Johan Bello berättar om hur Acne fick IKEA att svara på Balenciagas kopia på den blå påsen. Kampanjen IKEA’s response to Belanciaga har lyfts upp av allt från Harper’s Bazaar och Vogue till Highsnobiety och Pewdiepie, har lovordats med över 30 prestigefulla priser och landat som en av IKEA’s mest framgångsrika kampanj.

JCDecaux & Resumé

Vimmelbilder