Casefrukost 10e april

Missa inte JCDecaux och Resumés populära casefrukostar där du får möjlighet att höra Sveriges bästa kreatörer och marknadschefer berätta om arbetet bakom sina hyllade reklamkoncept och innovativa kampanjer.

Konsten att nå alla och specifika individer samtidigt med growth marketing.
Acne fick i höstas det globala uppdraget att via Instagram’s Stories-annonser öka antalet Stories-användare och få de befintliga att bli mer aktiva. Vi fick höra Matthew Hearle, Senior Planner på ACNE, berätta om samarbetet och ambitionen att utmana allt vad tillväxtkommunikation innebär.

Ett alfabet i tiden. Och på tiden.
Ojämställt är bara förnamnet så när både Fredrika Bremer Förbundet och Rättviseförmedlingen hade samma idé bestämde man sig för att göra kampanjen ihop. Vi höra när Daniel Vaccino, copy på Åkestam Holst, och Jenny Canborn, PR-strateg på ANR BBDO berättar hur dom tillsammans arbetat för att ta fram det nya bokstavsalfabetet Adam Berit.

Vimmelbilder