
Därför känns det kul att vi har de bästa reklamplatserna som når flest människor, i Sveriges största städer. Tillsammans med våra kunder gör vi innovativa, smarta och oväntade lösningar som gör staden både bättre och roligare för alla. Till kommunerna erbjuder vi kostnadsfria gatumöbler, som är väl underhållna och av hög kvalitet, såklart.
De bästa platserna .
Flest reklamytor är inte alltid bäst reklamytor. Vi handplockar alla de platser vi har i vårt erbjudande. Så ni ska kunna synas på helt rätt plats och nå just den målgrupp ni vill.
Globala med lokalt fokus.
JCDecaux är en global koncern och finns i 4400 städer i 80 länder. Reklambudskapen når ut till mer än 340 miljoner människor varje dag. Totalt jobbar cirka 11,900 personer på JCDecaux och huvudkontoret ligger utanför Paris i Neuilly-sur-Seine.
Vi ser till att allt
är rent och snyggt.
Varje dag städar, reparerar och underhåller vi våra utomhusformat och gatumöbler så att allt ska vara snyggt och fungera perfekt.
Smarta och innovativa.
Med smarta, innovativa och attraktiva lösningar förbättrar vi tillvaron för stadens medborgare.
100% klimatneutrala.
Vi är den enda aktören i Sverige som erbjuder 100% klimatneutrala köp av utomhusreklam. Genom att köra hybridbilar, använda el från förnybara energikällor, klimatkompensera via projekt i Afrika mm håller vi vår verksamhet klimatneutral.
Vi förbättrar städerna.
Vi erbjuder kommunerna helt kostnadsfria, väl underhållna gatumöbler av hög kvalitet.
Jean-Claude Decaux.
Fransmannen Jean-Claude Decaux arbetade som fönsterputsare i Lyon när han i början på 60-talet fick en epokgörande idé. Kunde reklam lösa problem, istället för att vara ett problem?