
Casedragning den 21 oktober
Missa inte JCDecaux och Resumés populära casedragningar där du får möjlighet att höra Sveriges bästa kreatörer och marknadschefer berätta om arbetet bakom sina hyllade reklamkoncept och innovativa kampanjer!
Tid: 2020-10-21, 13:00-14:30
Plats: JCDecaux Stockholm, Stureplan 13, 2tr, Stockholm
13:00
Vi inleder med fika och mingel (med avstånd) klockan 13:00-13:30.
13:30 Välkommen!
JCDecaux`s VD Magnus Heljeberg och Resumés chefredaktör Fredrik Svedjetun inleder med ett öppet samtal om läget i mediabranschen och den kommande hösten.
13:45 SSF Stöldskyddsföreningen – Är du säker på ditt lösenord?
Digital brottslighet ökar lavinartat. Stöldskyddsföreningen gör nu en storsatsning på digital säkerhet och har tillsammans med Åkestam Holst lanserat konceptet ”Är du säker?”. Den första kampanjen ”Är du säker på ditt lösenord?” har rönt stor uppmärksamhet då vi sätter svenskarnas dåliga och vanligaste lösenord på kartan.
Hör Thomas Brühl, VD på SSF och Frida Norén, planner på Åkestam Holst berätta om satsningen.
14:05 Hjärt-Lungfonden – Det gäller även dig och de du bryr dig om
I det nya konceptet ”Det gäller oss alla” utgår Hjärt-Lungfonden från det faktum att hjärt-lungsjukdomar är den vanligaste dödsorsaken i Sverige och i världen. Anna Berndt, marknadschef, och Magnus Zackariasson, strateg på Hjärt-Lungfonden, delar med sig av insikterna i arbetet med deras nya kommunikationskoncept, effekten de fick när de flyttade den kreativa kapaciteten inhouse och hur man optimerat för vår tids fragmenterade medielandskap.
Boka plats
Eventet är tyvärr fullbokat.