Casefrukost med Cancerfonden och Arboga Bryggeri
Missa inte JCDecaux och Resumés populära casefrukostar där du får möjlighet att höra Sveriges bästa kreatörer och marknadschefer berätta om arbetet bakom sina hyllade reklamkoncept och innovativa kampanjer!
Tid: 2019-10-23, 08:00-09:30
Plats: JCDecaux Stockholm, Stureplan 13, 2tr, Stockholm
Kl 08.00–08.30 – Frukost och mingel
Kl 08.30–08.35 – JCDecaux och Resumé hälsar välkommen
Kl 08.35–08.55 – CASE 1:
KING – Cancerfonden
Hur gör man en film som får folk att inse vikten av cancerforskning och åter påminna varför man ska köpa ett Rosa band? Jo, genom att göra en film som känns – på riktigt. Kreatörerna på KING bakom årets Rosa Bandet-film från Cancerfonden berättar om hantverket och berättelsestrukturen för att skapa en historia som väcker känslor och engagemang.
Kl 08.55–09.15 – CASE 2:
Abby Priest – Arboga BeerPack
Finns det något godare än en öl framför lägerelden efter en lång dag i skog och mark? Jo, en kall och oskakad öl framför lägerelden efter en lång dag i skog och mark. Marcus Friari, Brand Manager på Galatea och Oskar Hellqvist, Creative Director på Abby Priest berättar hur man får ryggsäckar att sväva och om den resa ut i naturen som varumärket Arboga Bryggeri påbörjat.
Kl 09.15–09.30 – Mingel och avslutning
Varmt välkommen
JCDecaux & Resumé