Säsongstart månadens Casefrukost
Missa inte Resumés och JCDecaux casefrukost där du får möjlighet att lära och inspireras av aktuella och innovativa case från Sveriges bästa kreatörer och marknadschefer.
Tid: 2020-02-13, 08:00-09:30
Plats: JCDecaux Stockholm, Stureplan 13, 2tr, Stockholm
The No Show Room: Världens mest otillgängliga showroom
Med Charlotte Kallas telefonnummer, en heja-skylt under Tour de Ski och koder gömda i YouTube-filmer lyckades en 26-åring hitta koordinaterna som ledde till en Passat Alltrack, gömd utanför Gällivare mellan Koskullskulle och Tjautjas.
Jeanette Asteborg, marknadschef och Carl Sundstedt, reklamchef, på Volkswagen berättar om kampanjen ”The No Show Room” och hur den årliga kampanjen med längdlandslaget fick en annorlunda twist.
Små saker gör stor skillnad
Med kampanjen, som går under namnet ”Små saker gör stor skillnad”, vill Ving skapa små historier som väcker lusten att resa. Men också på ett lite annorlunda sätt berätta om alla delar i erbjudandet – resmål, hotell och aktiviteter. Efter den uppmärksammade konkursen för moderbolaget Thomas Cook och lika uppmärksammade nya ägaren superentreprenören Petter Stordalen kommer Claes Pellvik, marknadschef Ving, Jessica Morales, projektledare Åkestam Holst, Linus Bronge, AD Åkestam Holst, Oskar Pernefeldt, AD Åkestam Holst och berättar om den första kampanjen som fristående nordisk researrangör.
Vimmelbilder från 13 februari
Boka plats
Anmälan är stängd