Testa era utomhusmotiv kostnadsfritt med hjälp av verktyget Predict.
Utomhuskanalen kräver snabb kommunikation. Ert budskap bör vara kortfattat och tydligt för att kampanjen ska nå ut. Nu kan ni testa era utomhusmotiv kostnadsfritt med hjälp av verktyget Predict. Verktyget bygger på omfattande neurovetenskapliga undersökningar och använder sig av över 12 000 ögonrörelsestudier. Med hjälp av detta verktyg kan ni se i förväg hur era motiv kommer att uppfattas och fungera i utomhusmiljön.
Verktygets bildbearbetningsfunktioner producerar:
Heatmaps – Framhäver den del av motivet som får mest uppmärksamhet.
Fogmaps – Raderar den del som inte får någon uppmärksamhet.
Area of Interest – Beskriver i procent hur mycket av uppmärksamheten som riktas mot ett specifikt område.
Vad mer kan man utläsa?
Jo, något som kallas för Cognetive Demand. En annan parameter är Image Clarity. Kontakta oss så berättar vi mer om det, samt testar era motiv i detta användbara och tydliga verktyg.